לקויות למידה אצל ילדים – מכתב תודה

24/3/2004

נילי יקרה

איני יודעת איך להודות לך

כשהגענו אלייך, בני אלון היה בן חמש וחצי. הוא סבל מפיגור התפתחותי קשה שהתבטא

בבעיות בתנועה, בדיבור ובעיקר בתקשורת. הוא לא יכול היה  להסתכל בפני מי שדיבר איתו ובכלל לא יכול היה למקד מבט. הוא לא בחר עדיין יד דומיננטית ונמנע מכל פעילות הכרוכה בציור או בישיבה ליד שולחן. הוא היה היפר-אקטיבי במיוחד, וגם בגופו היה קטן ולא מפותח לגילו

במשך שנים טופלנו במרכז להתפתחות הילד של בית חולים “רוטשילד”. הופאה המטפלת שלו המליצה לפנות אלייך- ובאנו

אחרי שבועיים של תרגול אלון היה מסוגל למקד מבט ובחר יד דומיננטית!

אחרי חודשיים שמנו לב שפיסית הוא גבה והתפתח פיסית:ממש  בבת אחת!

הוא החל לדבר ולענות לעניין. ההיפראקטיביות שלו נרגעה והגננת דיווחה שהוא משתתף במפגשי ה”ריכוז” כמו כולם. אלון התחיל להפגש עם חברים בשעות אחר הצהריים מה שלא קרה לפני כן

‘לפני הטיפול לא שקלנו אפילו לרשום אותו לכיתה א’. ובכן, גלעד כן לומד השנה בכיתה א

ואין לו שום קושי.הוא מתפקד כאחד הילדים

אני מורה בבית ספר הריאלי ונתקלת בילדים רבים עם קשיים בלמידה וממליצה בחום על שיטת רביב

בתודה רבה
אביגייל